Po co stosować kreatynę?

Coraz więcej osób, wykonujących regularne treningi siłowe, sięga po suplementację. Odpowiednio dobrana pozwala znacznie szybciej zauważyć upragnione efekty. Bardzo popularnym suplementem jest kreatyna, której działanie jest najlepiej poznane.

Jaką kreatynę wybrać?

kreatyna Trec CM3Wybór suplementów kreatyny jest naprawdę szeroki. W związku z tym osoba niedoświadczona może mieć pewien problem związany z wyborem odpowiedniej formy. Dla profesjonalnych sportowców najbardziej polecana jest kreatyna Trec CM3. W swoim składzie zawiera ona jabłczan kreatyny. Ta forma wykazuje ogromną odporność na działanie kwaśnego środowiska układu pokarmowego. W związku z tym straty powstałe w wyniku trawienia są niewielkie. Dodatkowo forma jabłczanu wykazuje bardzo dobrą rozpuszczalność w wodzie. Niezaprzeczalną zaletą tego suplementu jest fakt, że zawarty w nim jabłczan kreatyny nie gromadzi się w organizmie, a co za tym idzie nie obciąża nerek, ani żadnej innej części układu moczowego. Podstawowym działaniem tego typu preparatów jest zwiększenie ilości produkowanej energii. Kreatyna ta może być wykorzystywana również przez osoby ćwiczące, które się odchudzają. Systematyczna suplementacja chroni nasze mięśnie przed degradacją. Dzięki kreatynie dodatkowo nie dochodzi do rozwinięcia powysiłkowego zmęczenia mięśni. Mówi się o tym, że suplementacja kreatyny CM3 pozwala na uzyskanie naprawdę długotrwałych efektów. Wszystko za sprawą innowacyjnego działania.

Stosując wszelkie suplementy musimy pamiętać o odpowiednim dawkowaniu. W tym przypadku dawkowanie uzależnione jest od formy, którą posiadamy. Jeśli chodzi o kapsułki, zalecane stosowanie wynosi sześć sztuk, które dzielimy na dwie mniejsze porcje. Jeśli chodzi o proszek, to pojedyncza dawka suplementu wynosi 7 g.

About the author: Weronika Rakowska